søndag 15. mars 2009

Christines verden og scrapperier







Min yngste sønn, Daniel. Min eldste sønn Marius. Min kjære mann, Eivind. Mitt liv, min livsglede og 3 store skatter !
Mitt aller 1. blogg-innlegg... Gru-gleder meg, vil noen lese bloggen min? Vil jeg få til dette her? Hva vil andre mene om bloggen? Jeg får vente og se :-) .
Idag skal vi hente Daniel etter vår "nesten barnefrie helg" . Marius har vært hjemme, men 12-åringer merker man ikke så mye til, midt i puberteten og mest opptatt av å være sammen med venner, være hos kjær'sten, eller ligge i senga å lese eller spille playstation. Forresten, vi merker han veldig tydelig når han lager leven... Pubertets-spretterter gjør ganske mye av seg. Men denne helga har vært stille og rolig. To hele døgn uten krangling er ganske unikt etter at han kom i puberteten. Men det er gøy å se hvor mye han utvikler & forandrer seg nå.
Håper Daniel har hatt det fint hos Trond og Eli, han er der annenhver helg. Det er fordi han skal ha noen rolige dager, uten å oppleve at jeg er syk, med mange epilepsi-anfall hver dag :-( . Og fordi han og broren godt kan få en pause fra hverandre innimellom. Og også for Eivind og min skyld, sykdomen min er en stor belastning i hverdagen, vi trenger avlastning og tid til å pleie forholdet vårt.
Idag skal Eivind og jeg på kino klokka to, før vi henter Daniel. Vi skal se "Menn som hater kvinner" og må forberede oss på en voldelig opplevelse sier de som har lest boka. Jeg har ikke lest den enda, men jeg liker bøkene til Stieg Larsson.
Har ikke scrappet på noen dager, og nå har jeg skikkelige abstinenser! Jeg har alle scrappe-sakene mine hos Jea, og det er ikke lite ;-) . Det har ikke passet for noen av oss de siste dagene, men nå håper jeg vi finner en dag eller fler som det passer.
Men nå må jeg sove litt, så jeg ikke sovner midt i filmen. Ha en nydelig søndag alle sammen, o----- :-) -----o , god klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar