mandag 16. mars 2009

Kinobesøk og bursdagsforberedelser.

I går var min kjære og jeg og så filmen "Menn som hater kvinner". Den var overraskende god, det var en fin filmopplevelse :-) . Jeg var forberedt på noen blodige scener, men det var faktisk ikke sååå ille, selvom selve historien ikke var spesielt hyggelig :-s . Men helt klart en film jeg anbefaler.
Når vi hentet Daniel hos støttekontaktene hadde de dratt på møte, og satt fra seg Daniel utenfor. Dette var 3 kvarter før vi skulle hente han og det var en liten, redd gutt som sto og ventet på oss :-( . Voksne mennesker som ikke tenker lenger!!! Vi tok en telefon senere på kvelden, og sa at dette var helt uakseptabelt. Men det til tross, de er veldig gode støttekontakter, som gjør hyggelige ting, og holder han i aktivitet :-) .
Marius brukte dagen sammen med kjæresten sin, - ikke spesielt uvanlig. En veldig hyggelig jente. Til stor fortvilelse for endel andre jenter, som ringer støtt, og som står på døra her til de merkeligste tider.
I dag er jeg trøtt... Som jeg er hele tiden, jeg er lei meg for at jeg sover så mye, kaster bort dagene, og at dette går ut over familien. Men det er lite å gjøre noe med, epilepsi-medisiner roter det veldig til oppi toppen der. Det går utover både kortidshukommelsen, søvnbehovet og så mye mer. Men jeg klarer meg desverre ikke uten. Jeg går og venter og venter på brev fra Radiumhospitalet om når jeg skal inn dit. Og lurer veldig på hvor leng jeg skal bli der. Umulig å planlegge sommerferien og andre ting før jeg får svar på det.
Jeg har mye å gjøre idag, i morgen blir Eivind 36 år ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪, og vi skal ha familien på besøk. Min snille svigermor og min snille svigerinne baker kaker, og vi tar det enkelt med pølse-servering. Det blir hyggelig å se guttene til Mona igjen ( = Eivinds søster), det er lenge siden jeg har sett de nå.
Så nå får jeg kaste meg over ryddingen, vaskehjelpen var her på fredag så det er ( forholdsvis ;-) ...) rent her enda.
Ha en fin dag alle sammen :-D !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar